Download nu de FDB'15 voor PCM 2015!

FDB15 v1.0
Het is weer zover! De FDB15 v1.0 is vanaf heden te downloaden in ons download center. Al enkele jaren profileert onze community database al één van de beste die er in de wereld is voor Pro Cycling Manager, en dit jaar zijn we wederom een stapje verder gegaan. Wil jij het wielerseizoen 2015 opnieuw beleven, dan kan dit met onze FDB15 v1.0 is een realistischere manier dan ooit tevoren.

Naast onze jaarlijks terugkomende features, zoals realname teams en renners, aangepaste stats, real logo’s en rennersfoto’s zijn er ook dit jaar een aantal nieuwe features. We hebben gebruik gemaakt van de nieuwe spelmodus Pro Cyclist om ervoor te zorgen dat jullie deze modus met echte renners kan rijden. Ook hebben we de ritten realistischer gemaakt met nieuwe gebouwen, verbeterd materiaal en nieuwe wagens. Voor een volledig overzicht kan u hier terecht.

Een volledige uitleg over hoe je de database downloadt en installeert is hier terug te vinden.Het is helaas nooit mogelijk om een perfecte database uit te brengen en er zullen ongetwijfeld een aantal kleine bugs zijn ingeslopen. Daarom zouden wij graag hebben dat jullie deze bugs hier melden, zodat we ze met het oog op de toekomst kunnen oplossen.

Rest mij enkel nog te zeggen veel plezier met de FDB15 v1.0!

 

Gepost op: 03-10-2015 door Matthieu in Databases, PCM 2015 - 3897x bekeken

Reacties

MrSpeckNeck op 18-10-2015 13:27:23
@Sem Het is me al gelukt door een externe download manager in plaats van de standaard van google chrome. Nu even lekker genieten van jullie database! Bedankt!
Sem op 18-10-2015 11:26:35
@MrSpeckNeck Waarschijnlijk ligt dat aan de internetverbinding. Maak je gebruik van WIFI?
MrSpeckNeck op 15-10-2015 15:16:14
Is er een mogelijkheid om deze download op een andere manier te doen. Ik probeer hem nu al dagen te downloaden en elke keer als ik op 5 6 7 gb zit heb ik een netwerkfout en kan ik opnieuw downloaden...
Bruno Podevin op 14-10-2015 16:44:38
pourquoi je n'arrive pas a télécharger la fdb 2015 1.0 merci pour vos réponses
Bruno Podevin op 14-10-2015 16:43:04
pourquoi je n'arrive pas a télécharger la fcd 2015 1.0 merci pour vos réponses
Sem op 13-10-2015 20:35:45
@MrSpeckNeck In de FDB zitten nieuwe gebouwen, zoals het Colosseum, en veel extra's in Dubai. Natuurlijk onze bevoorradingszones en FDB mini's niet te vergeten.
MrSpeckNeck op 13-10-2015 14:28:55
Ten eerste top werk! Ik vraag me alleen af of deze database uitgebreider is dan de daily database en zoja wat zijn de verschillen? Iemand die me hier wat meer uitleg over kan geven? Bedankt alvast!
Sem op 12-10-2015 20:18:46
@niels-voetbal Hier vind je de hele beschrijving hoe het in zijn werk gaat: http://forum.pcmfocus.com/topic/31932-fdb15-v10-real-pro-cyclist-nl-en/#comment-1083945
niels-voetbal op 12-10-2015 12:46:46
Als ik de Pro Cyclist mode wil spelen kan ik alleen nog maar zelf een renner creëren. Hoe kan ik een carrière starten met een bestaande renner?
Sem op 11-10-2015 20:56:41
@Abakkes Ik zou je aanraden om de FDB in eerste instantie opnieuw te downloaden en vervolgens opnieuw te installeren.
Abakkes op 11-10-2015 16:17:18
Ik heb het spel gekocht met een cd en ik heb de FDB geinstalleerd in program files x86 -> cyanide -> pro cycling manager seizoen 2015
Sem op 11-10-2015 15:51:11
@abakkes In je laatste bericht haalde ik eruit dat het spel crasht wanneer je een carrière opstart. Is dat nog steeds het geval? Zou je kunnen zeggen in welke map je de FDB heb geïnstalleerd? En hoe je het spel heb gekocht, met CD of via Steam?
Abakkes op 11-10-2015 12:28:59
@sem moet ik eerst iets verwijderen of kan ik hem gewoon direct opnieuw installeren?
Sem op 09-10-2015 17:23:53
Vanochtend heb ik de update in het downloadcentrum gezet, dus de FDB15V1.01 Update is te downloaden. :)
theboy020 op 09-10-2015 12:15:11
oke fijn. De instellingen worden toch automatisch aangepast aan je computer? Kan je ongeveer een indicatie geven wanneer die update vrijkomt?
Sem op 08-10-2015 13:47:09
Het zal ervoor zorgen dat geen enkele etappe crasht. Tenminste als je met de aanbevolen instellingen speelt natuurlijk.
theboy020 op 08-10-2015 12:28:02
Oke, ik laat me graag verrassen. Zorgt die update ervoor dat geen één koers meer crasht of is die alleen bestemd voor paris nice?
Sem op 06-10-2015 23:14:11
@theboy020 Dat is een bug die veroorzaakt is door iets kleins. We brengen zo snel mogelijk de update uit waar dat in verholpen is, zodat ook u kan genieten van Pro Cycling Manager 2015.
Sem op 06-10-2015 23:11:13
@Abakkes U kan de FDB het beste opnieuw installeren, en de instructies, vooral de plaatst van de installatie goed door te nemen.
theboy020 op 06-10-2015 13:13:01
Game crasht bij mij tijdens Paris Nice. Alleen als ik alle grafische instellingen uitzet dan kan ik de koers rijden. Ik weet niet wat het is dit jaar met al die databases, maar ik heb dit jaar nog geen 1 prima werkende gehad. 40 euro betaald voor een game die na vier maanden nog steeds niet lekker speelt. Ik trap er volgend jaar niet meer in! In ieder geval bedankt voor de tijd en moeite die jullie erin hebben gestoken.
Demykunst op 06-10-2015 12:44:30
Waarschijnlijk heb ik de fout ontdekt, ipv installeren in seizoen 2015 heb ik hem geinstalleerd in season 2015. Momenteel bezig met opnieuw installeren hopelijk straks resultaat!
Demykunst op 06-10-2015 12:23:15
Ook bij mij crasht de game bij het opstarten van een carriere
Abakkes op 05-10-2015 23:02:56
het spel crasht direct als ik een carière wil starten, is daar een oplossing voor?
Pepe_Joe op 04-10-2015 10:13:32
Nice! Effe testen!
Sem op 04-10-2015 00:18:26
Meestal ligt dat aan de instellingen. Als u die iets lager zet werkt ook de Ronde van Vlaanderen.
theboy020 op 03-10-2015 21:34:05
ronde van vlaanderen crasht bij het laden. Meerder mensen last van?
paparatie3 op 03-10-2015 20:07:48
ik wil dat wel graag maar het gebeurt niet
Sem op 03-10-2015 20:06:23
De Autorun en de achtergrond van het menu worden aangepast, wanneer u liever met uw eigen achtergrond wilt spelen kan u het beste een back-up maken van die bestanden. Zo kan u toch genieten van onze FDB.
paparatie3 op 03-10-2015 19:29:48
moet de lay out ook veranderen in de menu's