Realname database V2

Na even wachten is de update van onze uitgebreide R ealname database er dan. De database is onder andere uitgebreid met meer NK’s en varianten. Door deze update te downloaden en te installeren zorgt u er niet alleen voor dat u kan starten met a lle echte namen van de renners, ploegen en wedstrijden, maar ook met meer rennerfoto’s, verbe terd materiaal en nog veel meer. Dus geniet van deze database tijdens de Tour start!

Features
- Realname riders
- Realname teams/sponsors
- Realname races
- Realname shirts and accessories for current and future sponsors
- Realname 2015 equipment
- New FDB stats
- More cycling photo’s
- New Tour de France Autorun
And more!

Gepost op: 04-07-2015 door Satioz in Databases, PCM 2015 - 12357x bekeken

Reacties

Sem op 16-08-2015 14:41:55
@tiemen Dan zou ik de database nog een keertje downloaden en even kijken of het dan ook nog maar één map is.
tiemen op 16-08-2015 11:12:56
@Sem ik heb alles via de stappen gedaan maar als ik het spel wil opstarten krijg ik eerst een zwart scherm en het pijltje is een paars vierkant. En dan zegt het spel dat er een probleem is en dat het spel gecrasht is. Alleen in dat filmpje van u staan die drie mappen ( cyanide,steam en FDBRealname2015DBv2 ) bij u downloads en als ik bij mijn downloads kijk staat daar alleen de cyanide map
Sem op 15-08-2015 21:53:27
@tiemen Kunt u vertellen wat u precies gedaan heeft?
tiemen op 15-08-2015 18:53:04
Ik krijg mijn spel niet meer opgestart nadat ik de update heb uitgevoerd hij crasht meteen kan iemand mij helpen.
Sem op 04-08-2015 14:20:12
Dan raadt ik aan om de database opnieuw te downloaden en te installeren en om goed te kijken naar puntje 5 in de handleiding. Mocht u er daarna toch niet uitkomen kan u mij een PM sturen.
djalminha op 04-08-2015 11:37:23
ik heb het spel via steam gekocht
Sem op 03-08-2015 12:22:22
Dan heeft u waarschijnlijk de database verkeerd geïnstalleerd. Heeft u het spel via een Steam code gekocht of met een cd?
djalminha op 03-08-2015 12:18:00
ook hier crasht het spel wanneer ik de aangepaste database selecteer.Heb het bestand uitgepakt met winrar maar lukt nog steeds niet
Sem op 31-07-2015 09:50:00
IK denk dat het met deze stap is fout gegaan: 5. Kopieer de mappen van de ‘Steam’ map (3D, Autorun, CM_Stages, Database, Gui en Xml) en plak deze in ‘Program Files (x86) > Steam > steamapps > Common > Pro Cycling Manager - season 2015) (accepteer het overschrijven.)
dimidb op 31-07-2015 09:26:07
ik doe het nog eenmaal via het filmpje. moet ik dan nog steeds de map team-shirts verwijderen?
dimidb op 31-07-2015 09:15:39
@sem via cd.
Sem op 30-07-2015 21:30:58
Dan heeft u waarschijnlijk de database verkeerd geïnstalleerd. Heeft u het spel via een Steam code gekocht of met een cd?
dimidb op 30-07-2015 21:16:21
bij mij crasht die ook heel de tijd als ik de database selecteer, als ik officiele database gebruik krijg ik roze vakken bij shirtjes, kan iemand mij helpen?
Sem op 29-07-2015 11:07:13
@jefverheyen Waarschijnlijk heeft u de DB verkeerd geïnstalleerd. Zou u in een PM precies kunnen vertellen hoe u het gedaan heeft?
jefverheyen op 29-07-2015 00:54:45
Heb net de nieuwe database geinstalleerd en elke keer in nu een nieuwe carriere wil beginnen crasht het spel.kan iemand me helpen?
fcjeff op 20-07-2015 21:59:54
doet deze db het nou al helemaal goed??
nicolasds op 15-07-2015 19:42:09
Vinden jullie ook dat het lettertype bijzonder klein is in de interface tijdens de koers? Iemand een idee of dat veranderd kan worden?
Sem op 11-07-2015 12:47:29
@nibb7125 Ik zal u een PM sturen.
nibb7125 op 11-07-2015 12:39:52
@Sem Waarom verwijderen de carrieres zich steeds vanzelf, ik kan zo niet lekker spelen?
Bruno Podevin op 10-07-2015 17:00:27
pareil pour moi jdk la v2 probléme pour la metre dans les options, menu la v1 pas de probléme
vanbelleke op 09-07-2015 22:34:38
is wel k**** dat het altijd op 7juni crasht
Jdk op 09-07-2015 22:24:24
Ik kan in het optie menu de V2 niet selecteren terwijl deze er wel tussenstaat (naast de officialrelease en de V1).. Dus de stats worden niet aangepast. Bij de V1 heb ik echter geen problemen...
maxdevoogd op 09-07-2015 13:55:42
@Sem met cd
Sem op 09-07-2015 13:55:04
@maxdevoogd Heeft u het spel geïnstalleerd met of zonder CD?
maxdevoogd op 09-07-2015 13:48:25
@Sem het filmpje kan ik niet bekijken, maar ik heb alles gedaan volgens het stappenplan waar zou het aan kunnen liggen ?
Sem op 09-07-2015 13:46:15
@maxdevoogd Waarschijnlijk heeft u de database niet goed geïnstalleerd. Heeft u het juiste filmpje bekeken?
maxdevoogd op 09-07-2015 13:43:06
als ik de realname database heb gedownload en ik klik hem aan in de game dan crasht hij, hoe kan dit ?
Sem op 09-07-2015 09:09:51
@Mathiasq1 Dat klopt, uw bug komt vooral door de nieuwe patch, maar u hoeft niet een nieuwe carrière te starten, als u deze DB download. De verkeerde Local.cdb word vervangen en dan kan u gewoon verder. Als u vragen nog heeft over de installatie zelf kan u altijd een PM sturen.
mathiasq1 op 09-07-2015 02:34:02
Als ik deze nieuwe database download ga ik dan nog problemen hebben met het starten van een nieuw seizoen? want ik heb bijna net mijn eerste seizoen afgewerkt en op 25 november dacht ik, download er een nieuwe lichting renners en is het afgelopen krijg ik een error . Ik las al dat ik een local dtb moest downloaden of zo iets maar ik ben een groentje in dat soort dingen als me dat niet stap voor stap wordt uitgelegd lukt het me niet. Dus als ik deze nieuwe download installeer kan ik dan wel zonder problemen een nieuw seizoen starten ?
Peter Verkerk op 08-07-2015 16:36:05
@sem als het goed is is het gelukt
Peter Verkerk op 08-07-2015 16:31:20
@sem hoe moet ik dat precies uploaden? Moet ik zeker dropbox downloaden?
Sem op 08-07-2015 16:25:25
@peterverkerk U kan de carrière CDB in een PM doorsturen naar mij. De carrière CDB is in de volgende map te vinden: Documenten > Pro Cycling Manager 2015 > cloud > username > de juiste cdb zoeken. Het beste kan u het uploaden met Dropbox.
Peter Verkerk op 08-07-2015 16:16:50
@Sem ja graag ja wat moet ik je doorsturen?
Sem op 08-07-2015 16:15:18
@peterverkerk Als u verder zou willen met uw carrière dan kunt u mij een PM sturen.
Peter Verkerk op 08-07-2015 15:53:00
bij mij crasht hij ook bij de dauphine elke x
Sem op 08-07-2015 13:29:52
...te vinden is: http://forum.pcmfocus.com/topic/29302-fdb-realname-2015-v2/?do=findComment&comment=1035823 Als het dan nog niet zou lukken dan kan u mij altijd een PM sturen.
Sem op 08-07-2015 13:28:39
Sem op 08-07-2015 13:28:12
U zou het beste de database opnieuw kunnen downloaden en dan het installatie filmpje bekijken, die hier t
Ruben Wouters op 08-07-2015 13:21:38
ik krijg bij installatie al problemen , met oa , kan de truien (kampioenentruien niet vinden etc) , wat moet ik nu doen ?
Sem op 08-07-2015 13:06:01
@nibali79 If you download the DB now, then is it fixed.
Jaron op 08-07-2015 12:51:30
@nibali79 No, i dont play procyclist. Just career.
nibali79 op 08-07-2015 12:38:59
Il y a toujours des crashs ?? Jaron tu as fais une carrière en tant que manager ou pro cycliste ??
Jaron op 08-07-2015 11:38:42
@Sem Top! Hoor graag van je
Sem op 08-07-2015 11:34:31
@jaron Ik zal u een PM sturen, dan bekijken we het even samen.
Jaron op 08-07-2015 11:23:41
@Sem Thnx voor de reactie! Zou het heel tof vinden om verder te kunnen gaan met deze game. Dus mocht er een oplossing zijn, dan hoor ik het graag.
Sem op 08-07-2015 10:34:12
@Bruno Podevin I send you a PM. @Jaron Jammer dat het spel nog niet zo lekker loopt. De crash voor de Dauphine is bekend en dat zou ik voor u kunnen oplossen bij de carrière (s) waar u verder mee wilt. Voor de andere crashen kunnen we ook samen even kijken.
Jaron op 08-07-2015 10:11:48
Crashed 1 dag voor de Dauphine. Wordt er gek van. Welke database je ook gebruikt. Het is altijd gezeik. De ene keer kom je niet verder kom je niet verder dan Dubai, dan crashed ie in Italie en nu weer in de Dauphine. Super veel respect voor de mensen die zoveel tijd steken in het maken de BD, maar het begint erg frustrerend te worden. Elke keer als je lekker bezig bent, kan je weer opnieuw beginnen. Heb inmiddels 10000x de Tour down under gereden en mag blij zijn als ik de TDF haal. Ik stop ermee.
Bruno Podevin op 08-07-2015 10:07:09
par contre la v1 reste bien cocher dans les options si vous avez une solutions merci de me répondre
Bruno Podevin op 08-07-2015 10:03:43
pourquoi dans les options je coche la v2 mais elle ne veut pas rester mémé en sauvegarde modifications pourquoi si vous avez une réponse merci
Sem op 08-07-2015 08:48:42
Natuurlijk @marky11. Ik ga u een PM sturen.
markie11 op 08-07-2015 00:27:28
Bij een single race krijg ik telkens paarse vlakken bij de shirts en logo's en bij het starten van een carriere crasht ie telkens. Ik heb m nu meerdere keren (goed) geinstalleerd, maar het wil niet lukken. Kan iemand helpen?
Bruno Podevin op 06-07-2015 23:41:54
comme pour 2014 les startlijten world tour par stijn merci pour vos réponses
Bruno Podevin op 06-07-2015 23:33:13
peut on avoir quelle starlist pour pcm 2015 svp les courses world tour merci
Sem op 06-07-2015 19:01:09
Waarschijnlijk heb je iets verkeerd geinstaleerd. Ik zal je een PM sturen.
Robbie op 06-07-2015 18:52:10
BI mij crasht die ook heel de tijd als ik de database selecteer, als ik officiele database gebruik krijg ik roze vakken bij shirtjes, kan iemand mij helpen?
Sem op 06-07-2015 10:10:11
@Cipollini Heb je ook al opnieuw gedownload en daarna het pakket uitgepakt, met winrar?
Cipollini op 06-07-2015 01:21:03
kan niks van winRar naar mijn documenten kopiëren, steeds 2fouten, iemand die weet hoe dit kan?
Sem op 05-07-2015 23:04:18
Dan is er iets niet goed geinstalleerd, inmiddels heb ik een PM gestuurd.
Waaierrijden op 05-07-2015 21:31:42
als ik in het menu een nieuwe (team) carriere wil beginnen, dan crashed het spel en valt het spel uit. nu al 3 keer. enig idee om dit op te lossen?
Sem op 05-07-2015 19:24:58
@paparatie3 Voor sommige dingen, zoals de CDB is dat nodig, maar voor enkele shirts/frames en bugs is dat niet vereist, wel voor de stats. @nibali79 One bug, that's the mini of McLaren, fantasy sponsor.
paparatie3 op 05-07-2015 17:14:46
moet je nu weer opnieuw een carriere beginnen als je deze aanklikt
nibali79 op 05-07-2015 13:07:47
Bonjour, Est ce que la db et jouable ?? Ou il y a encore des bugs ??
Sem op 04-07-2015 23:25:22
De grote FDB komt nog niet dus dan zou je beter deze uitgebreide Realname DB kunnen nemen, want een PCM2014 database zal niet gaan werken.
theboy020 op 04-07-2015 23:08:53
Oke, ik wacht nog wel even tot de uit eindelijke database uitkomt. Weet je al ongeveer wanneer die uit gaat komen? Kun je niet gewoon de database van 2014 gebruiken?
Sem op 04-07-2015 22:57:35
Waarschijnlijk installeer je dan de Realname DB verkeerd. Let erop dat je de map Cyanide in Program Files plakt en de map Pro Cycling Manager 2015 in Documenten. Als het niet lukt, stuur mij dan even een PM. Dan gaat het zeker lukken.
theboy020 op 04-07-2015 22:54:12
Ik heb nu al drie keer opnieuw geinstalleerd, maar krijg telkens paarse vlakken bij de shirts en logo's van de ploegen...