Download FDB13 v1.5

FDB13 v1.5
Na enkele weken van intense arbeid heeft onze community haar update beschikbaar gesteld voor het grote publiek. Met deze FDB13 v1.5 is het spelplezier met PCM 2013 optimaal. Kijk snel naar de kenmerken en installeer deze update om het spel te ervaren als nooit tevoren. Tevens zijn we erin geslaagd om alle gemelde foutjes te corrigeren in deze update, als dat geen geweldig nieuws is.

Features
Cyclists
- Young talents added
- Alessandro Petacchi (OPQ)
- Pictures for all cyclists

Teams
- Championshirts added
- Accessoires added
- Transferts added

Races
- 15 national championships added
- 1 variant Giro d'Italia (1995)

Graphics
- 10 custom frames added
- 10 custom wheels added
- Race leadershirts added
- Update of 'Het Nieuwsblad' newspaper
- Sponsorkits for 25 races
- New backgrounds

Other updates
- Bugs/crashes are fixed
- 346 text corrections
- 5 new sponsors added
- Updated ridertypes
- Updated stats scouted cyclists

Opmerking
Het is wel vereist om eerst de FDB13 v1.0 te installeren alvorens gebruik te maken van deze update.

Gepost op: 19-08-2013 door Stijn in Databases, PCM 2013 - 3473x bekeken

Reacties

TD1995 op 17-10-2013 07:21:23
De download link werkt niet meer?
jantje10 op 07-09-2013 13:44:56
@Jesleyh okee is goed!!
Jesleyh op 07-09-2013 10:22:24
@jantje10 Het is gewoon een andere stat matrix, die volgens de makers zorgt voor betere resultaten.
jantje10 op 07-09-2013 08:42:06
Mooie database maar zijn de renners niet een beetje over-powered gemaakt???
DutraFan op 06-09-2013 16:43:39
SUPERDB!
Stijn op 01-09-2013 11:46:53
Graag gedaan!
Ward op 25-08-2013 09:21:52
Mensen, dit werkt prima!!! Een pluim voor de mensen die dit in mekaar geflanst hebben. Het enige waar ik nu nog op wacht is een editor-handleiding voor deze versie.
Ward op 25-08-2013 09:16:30
MasterJesseS1 op 24-08-2013 13:03:12
Nicolas, je hebt me hierover ook een PM gestuurd waar ik zojuist op heb geantwoord. Ga het niet ook nog hier typen. Als je het aan iemand wilt vragen kan dit op het forum
nicolasds op 23-08-2013 22:04:21
Ik zou graag Sagan wat slechter maken. Kan dit? En hoe?
MasterJesseS1 op 21-08-2013 20:59:35
Oh en uitpakken maakt niks uit, het gaat erom in welke map je hem installeert
MasterJesseS1 op 21-08-2013 20:57:56
@nicolas, dat staat precies beschreven tijdens de installatie. Even goed lezen
nicolasds op 21-08-2013 20:32:10
@jesley, als ik net na de 2 uur durige download die op deze site te vinden is, het winrarbestand van v 1.0 (in de map downloads) open met winrar, welke map moet ik dan kiezen om het uit te pakken? En welke voor v 1.5?
Jesleyh op 21-08-2013 16:30:54
@nicolasds Dan heb je de database waarschijnlijk niet in je PCM folder geïnstalleerd, dus in het verkeerde mapje.
nicolasds op 21-08-2013 10:43:22
@masterjesse, excusseer ik bedoelde in mijn vorige reactie v 1.0 en v 1.5. Die installeerde ik reeds. Heb jij dat dan niet die koersen met het parcours van plouay? Zoals bv in La Tropicale Amissa Bongo zijn het 7 dezelfde ritten van plouay? Weet jij wat ik hier kan aan doen?
MasterJesseS1 op 21-08-2013 09:58:02
@nicolasds, wat betreft de helmen vraag ik me af of je deze geselecteerd hebt bij materiaal. Nu staat het waarschijnlijk op 'default'. Wat betreft de koersen die lijken op Plouay, installeer even de variantsbases en installeer ipv 1.1 versie 1.5 van de database
nicolasds op 21-08-2013 08:57:51
@rik, Hoezo? ik installeerde v 1.0 en v 1.1. Weet niet of dit genoeg is?
Rikdejong1995 op 20-08-2013 22:23:12
@nicolasds Dan heb je waarschijnlijk niet alle gedeeltes geïnstalleerd.
nicolasds op 20-08-2013 21:52:35
Is het normaal dat renners geen helm dragen in deze database? En er wordt ook veel het parcours van plouay gebruikt. Waarom?
Jesleyh op 20-08-2013 15:31:46
@pepijnbos3 Ricardo123 heeft volgens mij de Eneco Tour van 2013 gemaakt. Wellicht moet je eens een kijkje nemen in zijn showroom :)
MasterJesseS1 op 20-08-2013 15:14:13
@Jaron, Ik denk dat je een verkeerde cdb hebt gepakt want Petacchi zit gewoon mij OPQS en is geen vrije renner. @Pepijn, Nieuwe etappes maken is erg veel werk. Het is niet mogelijk om dat 'even' op te lossen. Wel kun je de variants uit het variantpack gebruiken om verschillende variaties van koersen te proberen
Jaron op 20-08-2013 13:34:59
PS: Pettachi is nog steeds een vrije renner ;) Heb hem gelukkig toch niet nodig
Jaron op 20-08-2013 13:01:52
Beste Stijn&Co, Veel dank voor alle arbeid die jullie erin steken. Jullie maken PCM voor vele mensen een stuk leuker. Keep doing the good work!
pepijnbos3 op 20-08-2013 11:09:55
een vraagje, toen ik de eneco tour op tv zag merkte ik dat de etappes in pcm niet hetzelfde zijn als in het echt. is er een manier om dit te fixen zodat ik gewoon de echte eneco tour kan rijden? alvast bedankt :)
Stijn op 19-08-2013 20:00:07
Ik wil bij deze iedereen veel plezier wensen met deze update. Vergeet wel niet dat je de FDB13 v1.0 nodig hebt alvorens deze update te installeren.